Pengaruh Model Pembelajaran Berbasis Masalah Dengan Pembekalan Pengetahuan Awal Terhadap Keterampilan Proses Sains Peserta Didik SMA

Authors

Nurul Hikmawati , Sutrio Sutrio , Hikmawati Hikmawati

DOI:

10.29303/jpft.v3i1.335

Published:

2017-07-30

Issue:

Vol. 3 No. 1 (2017): Januari - Juni

Keywords:

Problem-based learning, briefing prior knowledge, skills process.

Articles

Downloads

How to Cite

Hikmawati, N., Sutrio, S., & Hikmawati, H. (2017). Pengaruh Model Pembelajaran Berbasis Masalah Dengan Pembekalan Pengetahuan Awal Terhadap Keterampilan Proses Sains Peserta Didik SMA. Jurnal Pendidikan Fisika Dan Teknologi, 3(1), 92–100. https://doi.org/10.29303/jpft.v3i1.335

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 > >> 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.