Pengaruh Penerapan Model Pembelajaran Berbasis Masalah Berbantuan Simulasi Interaktif Terhadap Hasil Belajar Fisika Siswa Kelas Viii Smpn 1 Pujut Tahun Pelajaran 2013/2014

Authors

Winarni Listiawati , Gunawan Gunawan , Sutrio Sutrio

DOI:

10.29303/jpft.v1i1.239

Published:

2017-03-14

Issue:

Vol. 1 No. 1 (2015): Januari

Keywords:

problem-based learning, interactive simulation, and the results of learning physic.

Articles

Downloads

How to Cite

Listiawati, W., Gunawan, G., & Sutrio, S. (2017). Pengaruh Penerapan Model Pembelajaran Berbasis Masalah Berbantuan Simulasi Interaktif Terhadap Hasil Belajar Fisika Siswa Kelas Viii Smpn 1 Pujut Tahun Pelajaran 2013/2014. Jurnal Pendidikan Fisika Dan Teknologi, 1(1), 82–86. https://doi.org/10.29303/jpft.v1i1.239

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 6 7 8 > >> 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.